2018. december 13., csütörtök

Látogatás egy új mesebeli világba







Szerintem nem mondok el azzal újdonságot magamról, hogy mennyire szeretem a természet kincseit felfedezni, és amennyire tőlem telik egyedi módon megörökíteni. Szeretem átadni Nektek kedves olvasóim az általam látottakat, az átélt élményeimet és azt a sok szépséget mellyel a természet időről-időre megajándékoz. A fotóim elkészítésénél mindig arra törekszem, hogy azt lássátok Ti is, amit akkor én láttam, abban a pillanatban, amikor a természet megadatta bármelyik kis alanyommal a találkozást. Időt nem sajnálva próbálom megragadni a pillanat varázsát, mely pillanat egyszer adatik meg az ember életében.
Vasárnap délelőtt egy nem mindennapi, antik objektívet volt szerencsém kipróbálni, mely ezentúl, fontos kis társam lesz a kirándulásaimon. Ez a régi idők orosz objektíve teljesen manuális módon működik, mely megadja számomra a fotózás egy másfajta, eddig ismeretlen élményét. Úgy érzem, vele, egy új világ nyílik meg előttem, és lehetőséget ad rá, hogy a természet különleges, szinte már a mesébe illő arcát mutassam majd meg Nektek.  
Így a tél elején nem sok téma akad a növények, a rovarok fotózására, de erdei sétám alkalmával szerencsére sikerült találnom egy kedves kis gombacsoportot, és egy csodás élénk rózsaszín terméseket rejtő csíkos kecskerágó bokrot, melyek kiváló alanyaim lettek az objektív kipróbálására. Ezek a képek melyeket most Veletek is megosztok, az első próbálkozásaim, és be kell, hogy valljam engem teljesen magával ragadott nem csak a használata, hanem a fotók egyedi hangulata, ahogy visszaadják a természet varázslatos szépségét. Jól tudom, hogy van még mit tanulnom, finomítanom, hisz össze kell, hogy hangolódjunk egymással, mint az összes többi objektívemmel, de már most érzem, és ki merem jelenteni, hogy sok szép percet és élményt fogunk együtt átélni és eltölteni. Ezeket az élményeket pedig, mint eddig is, Veletek is meg fogom osztani.     



Csíkos kecskerágó

Csíkos kecskerágó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése