2018. április 9., hétfő

A napsugár és a kispatak találkozása

 Aranyos veselke

Aranyos veselke




A természet szó szerint csodákra képes, csak észre kell vennünk, ezeket az apró kincseket, melyeket feltár előttünk.
Én a fotózást szívvel és lélekkel teszem, nem használok semmilyen bonyolult eszközöket, nem szerkesztem a képeimet számomra kacifántos programokkal, én azt szeretem és szeretném visszaadni Nektek, és mindenkinek, aki a fotóimat nézegeti, amit akkor, abban a pillanatban én is láttam, átélhettem. A természet csodás színeit, formáit, és a szívünket megérintő szépségeit.
Éppen a minap a kis patak partján ültem, figyeltem a kristálytiszta víz végtelen csobogását, és a partján élő növényeket. A nap sugarai hol előmerészkedtek a felhők mögül, hol pedig szégyenlősen visszabújtak. A levegő kellemesen enyhe volt, a szél pedig az avar nedvesen fanyar illatát repítette a szárnyain, és időről időre az orromat csiklandozta. Ahogy ott ültem, a nap sugarai úgy csillogtak a vízen, mint a fényesre csiszolt gyémántokon. Gondolkodni kezdtem, hogy ezt a gyönyörű csillogást, hogyan tudnám Nektek megmutatni, mely méltóképpen tükrözhetné a látottakat. Ekkor egy szép szál aranyos veselkén akadt meg a tekintetem, mely a parton álldogált magányosan, egy apró földkupac tetején. Szára körül puha moha terült el, mint a leggondosabban megszőtt szőnyeg, kedves kis fejegykéjével pedig, mintha a csobogó patak vizét nézte volna. A napsugarak, ahogy a fák délceg törzsei között áthatoltak, a vesleke mögött csillogtak a vízen, és úgy cikáztak, mintha örömükben táncot lejtettek volna. Csodás volt a látvány, melyet megpróbáltam a kamerám segítségével úgy megörökíteni, hogy az apró tavaszi virág mögött szaladó kis patak vízén megcsillanó nap gyönyörű fényét Ti is meglássátok. Engem teljesen el tudnak varázsolni ezek a pillanatok, és szépségek, mely nem jöhetett volna létre a víz és a nap sugarának a találkozása nélkül.    



 Aranyos veselke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése